woensdag 5 december 2012

Hij komt, hij komt...

...die lieve goede Sint!


Vanavond vieren we pakjesavond met de hele familie, GEZELLIG! 
Dit jaar heb ik het lootje van mijn nichtje getrokken.

Hier in huis hebben we een traditie... 
we beginnen pas op het laatste moment aan onze surprise en gedicht! 

De afgelopen twee dagen liepen we weer te stressen om het op tijd af te krijgen... 
maar het is (gelukkig) weer gelukt!

Volgend jaar wat eerder beginnen, misschien? 


Mijn nichtje is gek op paarden,
deze sleutelhanger zit in een van de snoepjes verstopt...

Fijne Sinterklaas avond!!


Herriet

14 opmerkingen:

  1. dat ziet er al heel erg leuk uit , de snoepjes en het leuke paardje , ik wens jullie veel plezier vanavond ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die sleutelhanger, geniet ervan vanavond en niet teveel pepernoten snoepen. Ik mag om 18u beginnen met werken, als ik klaar ben krijg ik 3 weken vakantie.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prima uit, zowel de surprise als de sleutenmanger!
    Fijn Sinterklaasfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat een leuk paard. Jullie zijn nu vast pakjesavond aan het vieren, veel plezier en geniet ervan. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sleutelhanger!
    Hier hetzelfde verhaal. Elk jaar na sinterklaasfeest denk ik weer: Dat ga ik volgend jaar toch echt anders aanpakken... Tot volgend jaar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke haaksels. gefeliciteerd met je give-away bij anja,wat een bofferts zijn we he, wij zijn er heeel blij mee,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, die gehaakte engelse dropjes zijn geweldig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Herriet,
    soooo cute all your presents! Can you tell me, where can I by the pattern of the horse? Thank you!
    Greetings from germany, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The pattern comes from the book "Gelukshangers haken" van Annemarie Arts. It is a dutch book!
      Greetings Herriët

      Verwijderen
  9. Wat een ontzettend mooie haaksels heb je op jou site staan. Ik vroeg mij af waar ik het patroontje kan vinden van het sleutelhangerpaardje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit patroontje staat in het boekje "Gelukspoppetjes haken" van Annemarie Arts.
      Ik heb het patroon van het paardje van Sinterklaas gebruikt en deze in een andere kleur gehaakt en een beetje aangepast (blesje op de neus).

      Verwijderen
  10. Wat een geweldige patroontjes maak je zeg! Ik kom hier vast vaker neuzen.
    Kun je me na zoveel tijd nog zeggen hoe je het blesje hebt gemaakt? Ik heb het boekje van de gelukspoppetjes dus de rest moet zeker lukken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët